Overwatch 2 ، دوومفیست را به یک تانک تبدیل می کند که در حال حاضر در بسته آلفای Overpowered شده است

Overwatch 2 ، دوومفیست را به یک تانک تبدیل می کند که در حال حاضر در بسته آلفای Overpowered شده است

نسخه بتای بسته Blizzard Entertainment برای PvP بازی Overwatch 2 در تاریخ 26 آوریل مطابق با پخش زنده اخیر توسعه دهندگان پخش می شود. با این حال، در طول همان ارائه، کارگردان بازی، آرون کلر و طراح قهرمان اصلی جف گودمن، کمی بیشتر در مورد Doomfist صحبت کردند. قهرمان DPS که در بازی فعلی می تواند نسبتاً آزاردهنده باشد، دوباره کاری دریافت کرده است و اکنون یک قهرمان Tank در دنباله آن است.

 

اگرچه گیم‌پلی نمایش داده نشد، اما کلر سبک بازی را تا حدودی شبیه به وینستون توصیف کرد، دقیقاً تا جهشی مشابه. اگرچه گودمن به عنوان "قابل زنده ماندن" و داشتن توانایی های "فرار خوب" توصیف شد، اما به بینندگان اطمینان داد که این نسخه از Doomfist "خسارت بسیار کمتری" وارد می کند. به اندازه کافی خنده دار، او در حال حاضر در آلفای بسته غلبه کرده است و قرار است عصبی شود.

 

سایر قهرمانانی که قرار است بازسازی شوند عبارتند از: Sombra، Bastion و Orisa. در حالی که Sombra قادر است در حالی که نامرئی نیست حمله کند و با EMP آسیب وارد کند، Bastion اکنون می تواند در حالت Sentry حرکت کند و دارای یک خمپاره انداز جدید Ultimate است. کیت جدید اوریسا هنوز جزئیاتی ندارد.

 

Overwatch 2 در حال حاضر برای Xbox One، PS4، PC و Nintendo Switch در حال توسعه است. نسخه بتای بسته آینده فقط برای بازیکنان رایانه شخصی در دسترس است تا بتوانند شرکت کنند. منتظر جزئیات بیشتر تست های دیگر در ماه های آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Overwatch 2 ، دوومفیست را به یک تانک تبدیل می کند که در حال حاضر در بسته آلفای Overpowered شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/35d4

خبرنامه بازی ها

گالری